.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کردان از ضرغامی وقت پاسخگويی خواست
در اين نامه خطاب به ضرغامي گفته‌ام با توجه به اين كه اينجانب به خاطر رضاي خداوند از ورود به مباحث مناقشه برانگيز پرهيز داشته و دارم،‌ اما اكنون كه آقاي موسوي در مناظره زنده تلويزيوني اتهاماتي بي‌اساس به اينجانب وارد كرد از جنابعالي تقاضا دارم فرصتي را براي اينجانب اختصاص دهيد تا به پاسخگويي مستند درباره آن بپردازم...
کردان از ضرغامی وقت پاسخگويی خواست

علي كردان پس از مناظره احمدي‌نژاد و موسوي طي نامه‌اي خطاب به رييس سازمان صداوسيما، از ضرغامي خواست تا فرصتي براي پاسخگوي به وي اختصاص دهد.

كردان با اشاره به به نامه خود خطاب به رياست سازمان صدا و سيما اظهار داشت: در اين نامه خطاب به ضرغامي گفته‌ام با توجه به اين كه اينجانب به خاطر رضاي خداوند از ورود به مباحث مناقشه برانگيز پرهيز داشته و دارم،‌ اما اكنون كه آقاي موسوي در مناظره زنده تلويزيوني اتهاماتي بي‌اساس به اينجانب وارد كرد از جنابعالي تقاضا دارم فرصتي را براي اينجانب اختصاص دهيد تا به پاسخگويي مستند درباره آن بپردازم.

كردان افزود: بنده 30 سال در مناصب مهمي در كشور خدمت كرده‌ام و اگر در اين سالها به دنبال تهيه مدرك غير واقعي بودم به راحتي برايم امكان پذير بود اما من بر خلاف كساني كه بعد از بازگشت از هامبورگ آلمان و در جريان تصدي مسئوليت يكي از روزنامه‌هاي مشهور در اوايل سالهاي 60 و سالهاي تصدي مسئوليت كتابخانه ملي خود را بر خلاف واقع به عنوان دكتر معرفي كردند و در جريان انتخابات سال 76 وزارت علوم آقاي هاشمي رفسنجاني در اطلاعيه‌اي رسمي دروغ بودن ادعاي اين كانديداي مطرح را تكذيب كرد، بنده هيچگاه خود را "دكتر " معرفي نكرده و از همان ابتدا هم اعلام كردم كه دكتراي صادره افتخاري مي‌باشد و طبق شكايتي كه بنده از موسسه صادركننده مدرك به قوه قضاييه كردم آنها به صراحت نحوه و سير طبيعي دريافت مدرك افتخاري را مورد تاييد قرار داده و تخلف صورت گرفته را متوجه موسسه صادر كنننده دانسته و اينجانب را از هر گونه سوء نيت مبرا دانستند.

وي با اشاره به منظره انتخاباتي ميان محمود احمدي‌نژاد و ميرحسين موسوي، خاطر نشان كرد: آقاي موسوي در عين حال كه در مناظره با رئيس جمهور محترم از رعايت انصاف و حيثيت ديگران سخن مي‌گفت اما بر خلاف ادعاهايش بر وجود شهروند درجه يك و دو صحه گذاشت و اتهاماتي غير منصفانه و نادرست به اينجانب وارد كرد كه من ضمن تشكر از آقاي موسوي كه اين فرصت را براي من فراهم كرد از رياست سازمان صدا و سيما تقاضا دارم وقتي براي اينجانب در نظر بگيرد تا ضمن دفاع از اتهامات وارد شده به افشاي رفتار افراد و حاميان متعهد جناب آقاي موسوي كه داراي مدرك مجهول و خريداري شده در دولتهاي قبلي هستند، بپردازم.

كردان همچنين تصريح كرد: اينجانب در انتخابات جاري هيچ گونه فعاليتي ندارم و تنها به عنوان يك شهروند در انتخابات شركت كرده و راي خواهم داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

تيساپه 16 خرداد 1388
اندرین شهر قحط خورشید است سایه شهریار بایستى
خواهش مي كنم بزاريت رويت بشه (بخاطر اونهايي كه واسه نظام زحمت كشيدن) 17 خرداد 1388
فكر مي كنم كه اين كاغذ پاره ها رو فقط همون كسي قبول داره كه اولين بار بهش گفت كاغذ پاره . كوتاه بيا آقاي كردان . يادت نيست چند سال پيش چه كساني صميمانه ازت خواستن به خودت اين عناوين رو ندي ؟؟؟
آين آه اون مادراني هست كه به نا حق فرزاندانشون رو بي سواد خوندي و پرونده هاي آنچناني به اونها چسبوندي !
a.s 17 خرداد 1388
واقعا که شما مازرونی ها خیلی رو دارین.
عبدالله 20 خرداد 1388
خطاکار طلبکار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چقدر این مردم نجیب شما دغل کاران را تحمل کنند؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.